onsdag, oktober 25, 2006

Uka i Spania


Uka i Spania gikk utrolig fort.. Det var full aktivitet hele tiden.. Når vi jobba så jobba vi.. Når vi hadde fri så var vi ute og fant på aktiviteter..
Den første dagen hadde jeg fri og vi dro på spa i Altea.. Digg å bli massert i omtrent en time.. Deretter slappa vi i en slappeav-rom.. Der fikk vi kamille-te.. Godt var det..
Været var bra hver dag.. Noen ganger småregnet det litt.. En anelse brunere ble jeg forhåpentligvis.. Men det er ikke noe gøy å finne ut at en er egentlig utrolig hvit til vanlig.. Kveldene gikk til å bli bedre kjent med de andre ansatte i fritiden både fra egen avdeling og andre avdeling.. Alderen spilte heller ingen rolle denn uka.. Det var få som tenke på alder.. Alderen på ansatte spante fra 19 til 60 eller noe..
En av jobbdagene dro vi til Terra Mitica.. Fornøyelsesparken i Bendidorm.. Attraksjonene der var bra.. Men den trebanen var helt forkasterlig.. Den var større enn Thunder Coaster.. Men den stoppa hver gang vi skulle svinge.. Da forsvinner jo hele kicket ved å kjøre fort.. Men ellers så var de andre attraksjonene bra.. Spøkelseshuset var det råeste.. Der måtte man betale 5 euro ekstra.. Men det er verdt det, tro meg.. Jeg fikk hjerteklapp nesten hele tiden..
Den andre fridagen fikk til shopping og atter shopping.. Vi var 5 som dro til Alicante og titta rundt der.. Og der var det et 6-etasjers shopping senter.. Himmelsk.. Med mange lekre klesmerker som man finner lite av i det kjedelige Norge.. Deretter måtte to av oss tilbake på jobben.. Resten fortsatte shoppinga i Bendidorm.. Jeg kunne nesten gå amok med bankkortet.. Men måtte dessverre være motvillig fornuftig..
Så var det på tide å vende snuten hjemover.. Og det var ikke noe gøy å merke realiteten over hvor kaldt det var i Norge..

4 kommentarer:

ina desirèe sa...

JEG MISUNNER DEG!!! billabong og roxy... og nå skal chd snart til billabong og roxys hjemland... ååååhhhh

Piamiin sa...

Der har jeg ogdå vært for 3 år siden... Dro samme utflukter akkurat som dg bortsett spa og shopping med 6 etasjer .. Det kan jeg ikke huske noe.. hmm Men det var så fantastisk jobb, Sommer, SOL, ØL, og små utflukter =)

Piamiin sa...

Der har jeg ogdå vært for 3 år siden... Dro samme utflukter akkurat som dg bortsett spa og shopping med 6 etasjer .. Det kan jeg ikke huske noe.. hmm Men det var så fantastisk jobb, Sommer, SOL, ØL, og små utflukter =)

Anonym sa...

Du Claudia, hvor er det du jobber aaa? De ønsker nemlig å ansette meg snarest :) heheh