torsdag, mai 03, 2007

Discovery Cove

Idag fikk jeg noe innmari fint i posten..... Jo, brevet fra Discovery Cove om bekreftelsen til vår dag den 4 juli hos dem..
Det har vært en lang prosess med å bestille der.. Flere ganger funket det ikke å betale via hjemmesiden og ei heller gjennom mail.. Vi har utveksla masse mail.. Til slutt gikk det og brevet kom idag..
De anbefalte oss å ta den 4. juli siden det er en spesiell dag.. Den dagen
får vi gjort masse fra åpningstid til stengetid.. Vi får oppleve blant annet delfinsvømming som vi gleder oss mest til.. På kvelden blir det en megastor fest pga det er nasjonaldagen :)

"Congratulations! You're offically set for an experience of a lifetime at Discovery Cove in Orlando"

http://www.discoverycove.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja og når du er der 4 juli i år så er det presis 13 år siden sist du var i usa og feiret med MEG... hehe... Når du er der så må du tenke på meg ;):P

Anonym sa...

oooo, det kribler i magen når jeg tenker på hva vi skal gjøre i USA! :p gleder meg som en liten unge, hihi ;)

Anonym sa...

turen deres høres kult ut, helt sikkert en tur som dere kommer til å huske veldig lenge.

Å feire 4 juli i Discovery Cove høres megakult ut :)

Anonym sa...

Hei! Dere er saa heldige!! Vi har vaert i et akvarium idag i Vancouver. Men dit dere er nok tusen ganger bedre enn der vi var idag.. hehe. Jeg haapet paa aa faa se delfiner, men der de var er stengt for tida pga rengjoering.. *grrrrr* hehe!

Klemmer!