mandag, september 24, 2007

Gullkorn fra barnemunn

Det som kommer ut fra barnemunn er utrolig.. Mye av det de sier er egentlig logisk selv om det ikke er det..

"Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner"
*
"Vi har hjerne for at håret skal ha noe å henge fast i"
*
"Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger"
*
"Hvis du vil bli tynn i en fei, kan du bare gå til legen og bli støvsuget"
*
"Spøkelser har ikke kropper av kjøtt, men av sengetøy"
*
"Hjernen er en klump som vi bruker å lure på ting med"

4 kommentarer:

ina desirèe sa...

Hehe, nusselig men ganske smarte uttalelser egentlig:)

Piamiin sa...

Ja, leste om dem idag tidligere.. utrolige søte.. lurer på hva vi har sagt mye rart da vi var småe.. vet om en jeg... :D jeg sa til pappa at jeg kom fra andre land hvor der er bare lyse og blå ;) trodde faktisk det etter ania kom jo fra annet land der hvor mørke og brune bor..

Anonym sa...

Jøss, du og lagt ut gullkorn? La ut flere igår jeg, fant de i en blogg på vg eller no. Hihi.. Digger gullkorn fra barnemunn :P

Unknown sa...

Barna sier mye bra egentlig!! *leer*