søndag, januar 20, 2008

Året som gikk - 2007

Det er morsomt å lese hva folk har gjort i fjor.. Så tenkte jeg skulle prøve meg på noe lignede.. I januar var jeg og Anne Kari i Dubai..
I februar spilte jeg fotball i Gjøvik..
Marsmåneden var desidert den beste måneden av året.. Da ble jeg sammen med verdens herligste fyr;)
I april dro vi på hyttetur på Fetahaugen med noen venner..
Minstemannen var en uke i Spania i mai..
Bryllup for Marianne og Tore i Ålesund i juni..
I begynnelsen av juli var jeg i USA med Marit og Christine..
August var jeg i Finland, tror jeg..
Så var det i gang med fotballen igjen i Oslo i september..
Oktober ble det en fin kjærestetur til Praha..
Julebord med jobben og politifolka på en cruisetur til København i november..
Desember har jeg bare jobbet masse og minstemannen dro til Filippinene :)

Ingen kommentarer: