søndag, desember 14, 2008

7 ting om meg..

Vanligvis gidder jeg ikke å svare på sånne utfordringer, men tenkte å være litt kul denne gangen og fortelle sju ting om meg sjøl.. Det er virkelig til god hjelp å se på andres svar på denne utfordringen, så skriver jeg bare omtrent det samme.. Jeg eier ingen fantasi i dette øyeblikket..

1. Halvdansk, dansk statsborger til jeg fikk mitt første norske pass gud vet når..
2. Hjemmekjær, men ingenting i mot å gå ut og ta et par øl..
3. Med på det meste og gjør det meste av alt fra det normale til det sprøe..
4. Å reise er noe av det beste jeg vet..
5. Fart er gøy.. Folk som kjører som sinker, irriterer meg..
6. Er altfor snill, seriøst altfor snill, eller er det dumsnill/naivhet man kaller det?? ;)
7. Bor sammen med en digg kjæreste og en nydelig langhåra rotte..

Det var da ikke mye spennende her gitt.. Hehe..

3 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

Hehe, jeg kjørte kanskje som en gammel bestemor igår? :P Phytt! Jeg kjører alltid sakte når det er ukjente veier, og andre skal forklare meg veien, da blir jeg så usikker. Haha ;D Håper du hadde det kjekt igår. Klem! :)

Claudia sa...

Hehe.. Du var absolutt ikke i tankene mine da jeg skreiv det.. Jeg sikter nok mer til det jeg skrev tidligere på bloggen.. At sinkene ikke klarer å holde seg på høyrefeltet, når de har bestemt seg for å kjøre sakte..

Du kjørte pent i natt, og det var kjempesnilt av deg å kjøre oss hjem :)

Linda K. Hansen sa...

Hehe ;) Bare hyggelig å kjøre andre hjem, spesielt når jeg skal samme vei uansett.

Ha en fin uke, så snakkes vi nok snart igjen. Klem ;)