lørdag, mars 19, 2011

Noe mer enn andre....

Jeg har alltid vært fascinert av menneskehjernen.. Hvordan man tenker, tenkemåte og hvorfor man handler som de gjør..

Folk har forskjellige grenser på facebook.. Noen har mer behov for oppmerksomhet enn andre.. Mens andre er mer tilbakeholden på informasjon.. Noen handler utifra ting som stikker i strid med hva de skriver.. Enkelte kan finne på å skrive "Sur som faen, ikke snakk med meg".. Det er et skrik om oppmerksomhet etter min mening.. Vil man ikke at folk skal snakke til de, så får man enkelt og greit la være å skrive noe sånt på MSN, facebook eller twitter..
Noen liker å fortelle alt med en gang, mens andre foretrekker å vente litt.. Noen klarer ikke å holde på en hemmelighet lenge, at de bare mååå fortelle det.. Noen har mer behov for å eksponere seg selv, mens andre holder seg mer i det skjulte.. Noen legger ut masse bilder av seg selv, eller forteller om ting som skal skje i langt tid frem.. Mens andre foretrekker å fortelle ting etter det har skjedd..

Det er sikkert mye mer jeg kunne skrevet om det her nå, men jeg tror det holder for i dag :)

3 kommentarer:

Anine sa...

heldigvis er vi mennesker forskjellige :-) tenk så kjedelig verden hadde vært om alle hadde vært like!

Claudia sa...

Og godt er det.. Jeg syntes bare det er artig å se :)

Anine sa...

Ja, og jeg er enig, det er artig å se. Også hvor forskjellig et menneske hjerne kan være, selv om de fleste hjerner ser ganske så like ut :P