mandag, desember 12, 2011

Lørdag & Søndag

Formen var som så i helga som var..
Men oppturen ble da jeg fikk melding fra Posten om pakka fra Såpebobla..

Oppi denne pakka befant det seg en god del godsaker!!

Denne syntes jeg var ekstra stas å få :)

Litt av godsakene står beskrevet her..

Må jo også ha noe for føttene, så blir føttene fine til sommeren..

Laban var litt nysgjerrig, og ville spise den ene såpekjeksen..

Etter den slitsomme oppakninga, så var det på tide for en film..

Formen var like som så på søndagen, men enda en julepynt kom frem..

Brownies-laging ble det for bursdagsbarnet..

Mens gjestene spiste, så var jeg på trening..

Etter treninga ble det et deilig bad - I Dream Of Sleeping..

På slutten av helga ble det sofakos med Bonus :)

3 kommentarer:

Jannicke K. sa...

Hehe... Åssen var filmen? :)

Claudia sa...

Jeg syntes den var en søt film.. Bra nok å daffe til :)

Det var bare en ting som jeg syntes er rart.. De skrev noe med at det er første gang smurfene har med en jente.. Jeg mener da at det også var en smurfejente med i tegneserien da jeg var liten..

Caisanne sa...

Fint innlegg^^ Ja, mener også å huske at det var en smurfejente i tegneserien da jeg var liten! Men da skal jeg se filmen jeg og :D