onsdag, juli 10, 2013

Free babystuff

Det blir kanskje litt mye babygreier for tida, men det er hva som hender i livet mitt for tida :)
Det koster en del å kjøpe inn ting som behøves..
Så langt har jeg egentlig bare handlet seng og vogn..
Resten har jeg fått via gratis prøvepakker fra diverse butikker, venner, familien og babyshoweren :D

Blant annet har jeg fått:

- masse bleier i størrelse 1 & 2 fra Libero og Pampers
- dusjshampoo fra Dr. Greve
- tåteflaske fra Avent
- flere smokker fra MAM
- purelan fra Weleda
- salver for såre rumper fra Dr. Greve, Inotyol og Bepanthen
- temperaturmåler
- lovehearts
- tvättlappar fra Barnevognhuset
(dette fikk jeg i stedet for bleiebøtta de pleier å tilby for jeg har allerede en fra BabyShop)
- en del engangs våtkluter fra diverse merker i hver sine egne pakker for kroppen, ansikt og hender
(genialt å ta med ut på trilleturer/cafèturer)
- et par pakker med bind og flere pakker med kleenex
- en del prøveprodukter på babyolje, shampoo og såpe

Det finnes mye mer oppi pakkene som jeg ikke klarer å huske på akkurat nå..
Noen av babypakkene inneholder ordentlige fine ting, mens andre inneholdt skuffende lite ting..
Man kan få gratis prøvepakker fra for eksempel Rimi, Kiwi og BabyBox.no..
Dette kan man spare mye penger på :D

Ingen kommentarer: