tirsdag, februar 02, 2010

Hukommelsen min..

Hukommelsen min er ikke helt på topp for tida.. Å glemme medisin er noe jeg ikke skal gjøre igjen.. Jeg klarte å glemme igjen medisinen på hotellet i Gol.. Da fikk jeg ikke tatt medisin på to dager.. Da blir man bare STUPTRØTT som faen.. Det tar også tid å bli normal igjen.. Utrolig hvor trøtt man blir bare man glemmer en pille..
Jeg glemte til og med laderen på fredag.. Så glemte jeg den igjen på hotellet to dager senere.. Blææ.. I dag glemte jeg jobb-nøklene og matpakka..
Snart glemmer jeg vel hvor jeg bor, hva jeg heter og min bursdag..
Edit: nå glemte jeg og å skrive at jeg glemte å skrive et innlegg igår :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

spis mer fisk:)

Ann`s Side sa...

et helvete.. og så mange dager det tar å komme tilbake i "normal" form.. det er noe dritt!!!

Brainfogging er rimelig ukult.. har perioder hvor jeg har gule lapper over alt, noterer alt i notisbok eller notater på mobilen.. alt for å prøve å huske.. de mest elementære ting..

Linda K. Hansen sa...

Uff, og jeg som synes at jeg glemmer så mye! Det er ikke en god følelse, synes jeg.