onsdag, februar 03, 2010

Å ikke ta boblebad..

Man bør visst ikke ta boblebad eller hard massasje når man har lavt stoffskifte.. Jeg har ikke noe fornuftig svar på dette.. Vanligvis trenger man bare en natt søvn for at kroppen skal restituere seg.. Men de med hypotyreose, trenger flere netter.. Å ta boblebad kan visst være angstrengede nok for kroppen.. Det kan også være forklaringen på hvorfor jeg har vært så jævla trøtt og glemsk de siste dagene..

Jeg hadde aldri trodd at kroppen skulle reagere på noe sånt.. Skal liksom ikke kroppen slappe av etter en spa-behandling eller boblebad.. Så for meg henger det ikke helt på greip..

Så jeg skal nok ikke la dette hindre meg i å ta boblebad eller bestille massasje.. For det er helt himmelsk :)

1 kommentar:

Ann`s Side sa...

hmm.. nytt for meg gitt, eller så har jeg bare glemt det.. hehehe:D er vel pga varmen i boblebadet som gjør at kroppen blir slapp eller hjernen groggy.. siden det tar lengre tid for hypokropp å omstille seg ifht temperatur osv..

massasje er digg uansett;)