tirsdag, januar 10, 2012

Dagens cardio

Jeg syntes det er gøy å se flere og flere som trener..
Håper at folk vil trives med det, og klarer å ha treninga som en del av livsstilen..
Jeg prøver i hvertfall å få det til, og ikke minst finne den måten å trene på som jeg kan trives med..
Jeg begynner å like løpinga bedre for hver gang..
I dag klarte jeg å løpe 30 min i strekk uten stopp, og det er bra til meg å være..
Etter dagens cardio, så tror jeg at det egentlig står mer på psyken..
Jeg hadde minstekrav å løpe 10 min uten å stoppe, men tenkte at jeg kan klare 5 minutter til..
Etter 15 minutter, så tenkte jeg at jeg klarer da 5 minutter til..
Da 20 minutter hadde gått, tenkte jeg at siden jeg klarte 20 min så klarer jeg 5 minutter til..
Vips, plutselig hadde jeg løpt i 30 min..
Da valgte jeg å stoppe, men tror likevel jeg kunne ha klart å løpe mer..
Så nå har jeg et minstekrav på 30 min hver gang jeg tar cardioen, og øke på farta etterhvert..
Jeg løp egentlig i en time, men klarte å trykke på pause underveis..
Så det mangler et par km, og 15 minutter..
Laban ville være med på bildet :)

3 kommentarer:

Johanna A sa...

Så bra! Stå på! :) Det er lettere å tenke sånn som du gjør.

Jannicke K. sa...

Misunner den motivasjonen du har, kan du ikke sende over litt? Hehe... Du er kjempeflink, og jeg blir litt motivert av å lese bloggen din! :)

Camilla A sa...

Oioi, du er flink! :)