mandag, januar 02, 2012

Nyttårsforsett

Alle vet at jenter er glad i å shoppe, og jeg er en av de..
I det siste har jeg tenkt mye på det..
At jeg shopper egentlig en del.. 
Jeg har begynt å lure på om jeg faktisk har behov for det jeg kjøper eller ikke..
Til jeg kom over denne artikkelen, og da bestemte jeg meg for å ta den utfordringa..


Det blir 366 dager for meg på grunn av skuddårsdagen..
Men en dag til og fra spiller lite rolle om jeg faktisk klarer dette her..
Jeg har mye klær i skapet, som bare blir liggende der..
Så jeg gleder meg til å se hva jeg faktisk har..
Det er sikkert noen klesplagg jeg har glemt jeg har liggende..


2 kommentarer:

Glenn Mathilassi sa...

Lykke til :D Jeg heier på deg :D

Linda K. Hansen sa...

Du klarer det! For et par år siden shoppet jeg nesten ikke noe på mange måneder, og utvidet faktisk angst for shopping. Synes plutselig at det var grusomt å bruke penger på klær :P Heia Claudia ;)