tirsdag, februar 14, 2012

Klatreverket

I dag ble jeg med noen venninner til Klatreverket på Torshov..
Det er årevis siden jeg klatra sist, og da klarte jeg ikke halve veggen en gang..
Jeg har litt høydeskrekk i tillegg, så jeg grudde meg litt..
Men det gikk kjempefint, og jeg gleder meg allerede til neste gang :)
Det gjelder å stole på den som sikrer meg..
Tiden bare fløy, og underarmene er støle som fy!!
De andre hadde tatt topptau-kurset, så de tok prøven i dag..

Flinke Christine som sikret :)

Sterke Iselin som klatra..

Og søte Madeleine som ventet på tur :)

3 kommentarer:

Tomma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tor Magnus sa...

Skulle så gjerne ha vært med i dag, men jeg må jobbe med oppgaven min! Er muligens med på torsdag da :)

Agnes sa...

Nice!! ;D Men ta heller brattkort enn topptaukort!! Ser ikke poeng med topptaukort, mange andre klatresenter må man ha kun brattkort, også får man flere muligheter med brattkort ;)