torsdag, februar 09, 2012

Lisa Rinna

I dagens samfunn kan man ikke lenger lykkes, uten at noen må rakke ned på et eller annet..
Jeg svitsja tilfeldig på et talkshow på tv, der et panel kvinner satt og prata..
Den ene snakka om hvor modig Lisa Rinna var som la ut et bikinibilde av seg selv på Twitter..
Hun syntes at kroppen så ganske bra ut til å være 47 år gammel..
Så måtte den andre komme med sin mening om hvor teit det er, og at Lisa må være ensom som tar bilde av seg selv på badet..
Kommer jeg til å se SÅNN ut når jeg blir 47 år gammel, så skal jeg MED glede ta bilde av meg selv og legge det ut på det nettsamfunnet som finnes om 20 år!!
Så kan folk bare snakke om hvor patetisk jeg er, som gjør dette her..
Det kommer jeg til å gjøre for min egen del, for det kreves jo hard arbeid for å komme til den formen Lisa har på disse bildene..
Spesielt i hennes alder, så det fins ingen unnskyldninger lenger for å ikke komme i form :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss. Jeg lurer på om Lisa Rinna har barn? Jeg tenker at de fleste over 40 år har overlevd x-antall våkenetter og gjennomsnittlig 2 barnefødsler. Det gjør ikke det beste for rynkene og man har nok med å skaffe penger til heimen med mange arbeidstimer i uka og ittillegg kjøre barna hit og dit helt til de flytter hjemmefra (og med de stive boligprisene kan det ta sin tid- ihvertfall i Norge). De aller fleste velger å få barn etter utdannelse og sikker jobb. Da er man gjerne over 30 år- kanksje nærmere 40? Ser jeg rundt meg, så ser jeg at de aller fleste 47-åringer har tett program med barn, jobb og samboer/ekeskap som må pleies eller skillsmisse som må gjennomgås. Jeg tror ikke at det er best å se bra ut, heller at det er best å trives i det livet man har. Lisa Rinna har nok trent mye og passet på hvor mye alkohol og godtri hun inntar

Baymamma sa...

Fyfaen jeg drømmer nå bort om å ha DEN lekker kroppen der som Lisa har! Misunner henne! Hun har LOV til å skryte i alderen av 47 JA!

Svani sa...

...Whatever they say defines them, not you! :D

Skjønner ikke poenget med at man må se jævlig ut, fordi man er 40+ eller har barn. Helt absurd!

Alt er lov! :D