onsdag, april 25, 2012

You´re Amazing

Jeg har i gjennomsnitt 50 lesere per innlegg som blir lagt ut.. Gårsdagens innlegg ble lest av cirka 370 personer i løpet av tre timer.. Det er helt utrolig å tenke på.. Toppbloggere har kanskje 30 000 per dag, mens jeg syntes det er imponerende med bare 370 lesere på få timer.. Det er mye for meg :)

Jeg ble skikkelig overrasket over den massive støtten jeg har fått etter jeg la ut det innlegget om endometriose.. Jeg har fått meldinger, sms, pm, wordfeud, mail og kommentarer fra både kjente og ukjente.. Noen syntes kanskje det er vanskelig å si noe, men det er bedre å si noe enn ingenting.. Det kjennes litt rart, men likevel helt utrolig at så mange bryr seg..
Det har vært så mye på kort tid nå, og jeg felte nesten et par tårer av alle de gode tankene..
Jeg ville bare takke for all den oppmerksomheten jeg har fått på kort tid, og si at dere er fantastiske!!
Dere får passe dere litt fremover, for plutselig kan en stor klem komme flygende ;)

2 kommentarer:

Juliane sa...

Du er fantastisk du også <3

Linda K. Hansen sa...

Du ER fantastisk som deler det med oss andre. Jeg har lest om endometriose pga jeg hadde en liten mistanke om jeg kanskje hadde det. Jeg har det ikke, og unner deg ikke smertene du må gjennomgå. Håper du får god støtte og hjelp fra venner rundt deg :))