søndag, november 05, 2006

På hyttetur

I helga var vi på hytta vår i Son.. Det var nesten ingen snø der.. Men hytta var guri malla iskaldt.. Det gikk tregt med varmeovnen..
Peisen var dessverre under bygging.. Blærk..
-
Senere på kvelden lagde vi oss pizza som ble sinnsykt godt.. Og så på ei god og gammeldags video.. Eller rettere sagt, så vi på to filmer.. Og spiste masse snop til vi nesten spydde.. Aldri mer snop på meg!!
-
Og hva eter jeg morgenen etter? Jo, snop som var igjen på bordet.. Dette er farlige greier.. Men fra nå av blir det ingen snop på meg.. SERIØST!!


Etter å ha spist oss gode og mett gikk vi ut på tur med bikkjene.. Bonus var i sin virkelige rette element i skogen.. Hun sprang rundt og var vanskelig å fakke.. Vi møtte andre hunder på veien og de holdt Bonus seg langt vekke fra.. Men på hester og ponnier, syntes hun var spennende.. Den snodige jenta mi..
-
Så måtte jeg bare leke dyre-paparazzi og ta bilder av de skjønne bikkjene.. Været var herlig.. Rett før vi skulle hjem så begynte det å regne.. Snakk om flaks.. Så ville Bonus selvsagt ikke hjem.. Hun var helt spinnvill og hadde løpekick.. Men til slutt ble hun fanga og vi dro hjem.. Nå ligger hundene helt rett ut her..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bonus er virkelig fotogen!
Takk for en herlig uka :)
Vil komme på en uke-besøk igjen senere etter nyttår :)

Høres ut som du har hatt en herlig helg på hytta. Seminaret i Bergen var vellykket, synes eg..