torsdag, november 09, 2006

Reise, reise og atter reise

Som jeg elsker å reise og oppleve masse nytt.. I år har jeg allerede reist til flere nye steder som Svalbard, Haugesund, Island, Korfu og Spania.. Snart skal jeg til Belgia på juleshopping.. Håper jeg finner masse fint der.. Etter jula skal jeg utrolig nok til Dubai med en venninne og besøke kusina mi der.. Gjett om vi skal oppleve masse der blant annet sandboarding.. En uke blir kanskje for kort når man titter på denne siden www.dubainordic.nu.. Men en opplevelse blir det uansett.. Igår bestilte vi endelig flybilletter til Miami til sommeren.. Da er vi 4 jenter som reiser.. Mens vi er der skal vi shoppe, svømme med delfiner og besøke Orlando, Key West og andre steder vi passerer.. Gjett hvor mye jeg gleder meg nå til å reise.. Jeg vil reise nå mens jeg kan før det blir for seint..

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy søren, heldig deg som skal reise og reise og reise :)

Litt nysgjerrig på hvem de tre andre jentene som skal være med deg til Miami, er :)

Selv drar jeg kanskje til New York i sommer

Piamiin sa...

Heldiggris!!! kan jeg bo i kofferten din? ;) hihi...