tirsdag, mai 31, 2011

Et lite sammentreff

Bonus ble 5 år den 25. mai 2011.. I den sammenhengen la jeg ut et bilde av Bonus på facebook.. 
Bonus er en skikkelig solslikker.. Hun legger seg alltid der sola skinner..

Et par timer senere la en annen et bilde av en annen hund som også ble 5 år da..
Jeg klikket på det bildet, og tenkte at det sikkert er en av chihuahuafolka..
Under bildet stod det "Topp", og jeg husket at broren til Bonus het Topp da de kom til Norge fra Belgia..
Og det var jammen broren til Bonus.. Jeg visste ikke at jeg var venn med hun
som hadde Topp.. Hun visste heller ikke at Topp hadde kullsøstera si her i landet..
De var fire i det kullet Bonus kom fra.. Det var 3 hanner og 1 tispe.. 3 av de kom til Norge, men den ene døde av blodforgiftning..

Ligner de?

Ingen kommentarer: