torsdag, september 01, 2011

Såpebobla

Da har jeg handla på Såpebobla for all penga.. Jeg bestilte en god del som inneholdt vanilje..
Jeg bare rett og slett elsker den gode, søte og milde duften av vanilje..
At de også blant annet inneholder shea- og kakaosmør er jo bare en ekstra bonus for kroppen..

Jeg bestilte blant annet de her:
 En varmende duft av vanilje over en base som hinter til karamellisert honning..
Denne badebomba er laget slik at du kan få et varmt bad som dufter søtt,
og er fylt opp til kanten av bergamot og kamomilleoljer som vil hjelpe deg videre til
søvnriket rett etter badet..

En varm, rik og kremete vaniljeduft med en lett undertone av søte karameller..
I tillegg til shea- og kakaosmør har denne trøffelen også ekte vaniljefrø..
Essensielle oljer av geranium og lavendel er også en del av denne opplevelsen..

Noen som får lyst på en deilig bad nå?
Løp og kjøp på www.saapebobla.no :)

Ellers så gleder jeg meg veeeldig til høsten.. Den er nemlig fylt opp med mange spennende planer..
Så er det også den biten med kombinasjonen pøsregn, sofa og teppe!!

Dere er velkommen til å ha en like god høst som jeg har store planer om :D




Ingen kommentarer: