onsdag, september 14, 2011

Stalker på treningstudioet

Økten i dag var morsom, og mye bedre gjennomført enn forrige gang.. Men herregud da.. Enkelte må absolutt bare stirre, og de tror jeg ikke ser det.. De glemmer at det er speil overalt på det treningstudioet jeg er på.. Så er det også litt sleipt å utføre akkurat de samme øvelsene rett etter jeg er ferdig med de.. Det finnes også idioter som tilfeldigvis skal trene på apparatet ved siden av meg gjennom hele økten.. Jeg tviler på at det er tilfeldig når øvelsene ikke hang på greip.. Det finnes ikke noe mer irriterende når det er noen som stirrer hele tiden, mens en holder på..

Men nå skal jeg i dusjen og kose meg med denne her fra Såpebobla:
Etter en hard treningsøkt trenger du noe som får deg til å føle deg forfrisket og uthvilt.. Vår Workout Warrior "dusj damp" er akkurat det du trenger.. Plasser den på gulvet i dusjen (i kontakt med rennende vann), for å nyte vår terapeutiske blanding av eukalyptus, rosmarin, appelsin og peppermynte.. Akkurat det du trenger for å føle deg som en Workout Warrior!!!

2 kommentarer:

Camilla A sa...

Tror nesten du må ta det som en kompliment, du trener tydeligvis på en behagelig måte, så folk har lyst til å kopiere..

Men skjønner det er kjipt når det er så åpenlyst! x)

Kristian sa...

Du får gjøre det som Camilla sier. Ta det som en kompliment! Tren tunge økter, prøv gjerne tabata...:) hehe