søndag, november 13, 2011

Lovely sunday

Dagen i dag gikk til å lage små sjokoladeprotein-biter til å ha når jeg kjenner søtsug..
Jeg er ikke så glad i sjokolade, så 1-2 biter vil være mer enn nok..
Jeg kommer til å lage andre varianter etterhvert..
De brune hjertene består av sukkerfritt sjokolade med sjokoladeproteinpulver og litt cocosa..
De hvite hjertene består av kakaosmør, vaniljeproteinpulver, litt cocosa, gojibær og rosa salt..

Det har virkelig vært en daff-dag, så motivasjonen var lav for trening..
Men jeg dro meg opp likevel til Spenst, da jeg fant ut at de hadde utvida åpningstiden fra kl. 17 til kl. 20..
Det var sykt deilig å trene når det er så få der..
Ingen som stirrer, leker stalker og ingen dritlekre folk som gir en angst for å trene..
Etter trening var det på tide å lage fitnesspizza som det fint kalles..
Bunnen lages av glutenmel, mandelmel, egg og salt..
Men jeg juksa litt, og kjøpte ferdig pose hos helsekosten..

Sausen hadde jeg fra før av i fryseren, og den bestod av tomat, paprika, salt, pepper, hvitløk og chili hvis jeg husker rett..
Fyllet bestod av bare kjøttdeig, og ost toppet av baconbiter med Dolly´s krydderblanding..

Jeg orka bare to biter, så nå blir det nammis lunsj på meg på jobben i morgen :D

Ingen kommentarer: