onsdag, november 02, 2011

Mislykka sjokolade :D

Det går litt i eksperimentering på kjøkkenet for tida..
Det er ikke alltid jeg legger ut her, spesielt ikke de som ikke blir noe bra..
Planen var å lage muffins av en nøttekake-oppskrift..
Jeg spiste noe lignede under en filmgalla i Sverige, og den var skikkelig god..
Særlig eggekremen..
*
Meeen nøttebunnene ble merkelig, og eggekremen ble flytende..
Jeg måtte kaste nøttebunnene, og lurte på hva jeg skulle gjøre med den flytende eggekremen..
Da kom jeg på at jeg hadde en sukkerfri sjokoladeplate liggende..
Jeg smelta den oppi eggekremen med et par scooper sjokoladeproteinpulver..
Resultatet ble skikkelig bra..
Jeg er ikke et sjokolademonster, men dette ble dritgodt til tross dette er lavkarbo!!
*
Det går i mye hjerter, fordi det er den eneste silikonformen jeg har i hus :)

Ingen kommentarer: