onsdag, november 16, 2011

Tørketeknikk??

Etter jobben i dag, tok jeg turen innom Spenst..
Øvelsene gikk bra, men måtte droppe avslutningen på grunn av ryggen som er litt herpa for tida..
Jeg tenkte at det ville ha vært deilig med litt badstu, så jeg lå der en liten stund..
Mens jeg lå der kom det en dame inn for å tørke seg etter dusjen..
Hun tørka seg først nedentil, og deretter i rompa før hun tørka seg i ansiktet..
Er det ikke litt nasty å tørke i den rekkefølgen??
Det fikk meg til å tenke på hvordan folk tørker seg etter en dusj..
Selv foretrekker jeg å begynne på toppen, og deretter nedover..

Og før dere spekulerer på hvorfor jeg så på henne tørke seg, så er badstuen på Spenst ganske lite at man ser det meste likevel uansett hvor man ser :)
Hvordan gjør dere det etter en dusj??

3 kommentarer:

Camilla A sa...

Hahaha, så ekkelt! Underlivet tar jeg til sist etter å ha tatt overkroppen og håret:p

Morten sa...

Det spiller vel forsåvidt ingen rolle om man ikke bytter håndkle hver dag :)

Linda sa...

Morten har egentlig et poeng. Bruker du samme håndkle flere dager i strekk før du setter håndkleet i vaskemaskinen, så har det ikke så mye å si :P Jeg tørker ofte bena før jeg går ut av dusjen. Og så tørker jeg meg fra topp til tå. Hihi. Kanskje litt rar rekkefølge, men vil ikke at det skal bli så vått på badegulvet :P