søndag, oktober 30, 2011

Mørkgonga

Det ble plutselig sånn at jeg ble med på turen til Sundvolden..

Noen sier Mørkgonga, og andre sier Mørkganga..

Den trange passasjen oppover til toppen..
Det er satt opp en wire hele veien, så kan man bruke den for å komme opp..

Det renner vann nedover den passasjen, så da er wiren god å ha :)

Tøffe Laban som ble med på tur..
Noen steder oppover måtte jeg hjelpe han å komme opp..
Det er ikke alltid lett å være liten..

Utsikten sett fra toppen..

Litt lenger frem kunne vi se den utsikten her..

Tøffe jentene på toppen..
Ikke noe for de som har høydeskrekk..
Jeg hadde høydeskrekk som liten, men ble overrasket over meg selv som ikke følte noe da jeg stod på kanten..

Laban var like sprek gjennom hele turen som varte i flere timer..
Vel hjemme ville han faktisk leke mer, men nå sover han som en stein :)

Måtte bare knipse litt underveis..

 Vi tenkte også oss til Gyrihaugen, men sola begynte å gå ned..
Så vi får ta det en annen gang..

Chihuahuaer kan også være tøffe de..
Laban brydde seg ikke så veldig om det kalde vannet, og gikk ut flere ganger..

Det ble plutselig helt mørkt, så det var ikke så lett å navigere i skogen..
Men vi kom frem til bilen i god stand begge to..
Sluttresultatet av turen ble dette her, og god samvittighet i kroppen :D

Mer detaljer om turen finner du her:

Ingen kommentarer: