mandag, oktober 17, 2011

En liten løpetur i Argentina

Været var skikkelig digg i dag, så det ble kafekos og litt soling i dag mens de andre jobbet med oppgaven sin.. 

Så fant jeg på å ta en joggetur i ettermiddag, og turen tok omtrent 30 min før jeg ga opp..
Litt dumt å jogge ute midt i ettermiddagsrushet, så jeg gjør et nytt forsøk i morgen tidlig når jeg står opp..
Jeg dæver nesten av å legge ut bilde av meg, men pokker og!!
Litt bildebevis må jo til :)

I følge reklamen til Röhnisch, så skal denne tightsen gi sprettrumpe..
Oooh, Sexyback du liksom :p

3 kommentarer:

Line C sa...

OMG!! Rompa di er jo DRITSEXY!!!! Åhhhh nå ble jeg kjempesjalu!!!

Maiken Andrea sa...

oh sexy back, du liksom?? TULL!! slutt å toille!!!!!! Sexy! Kanskje æ burde skaffe mæ sånn også! :D

Claudia sa...

Jeg har mer enn nok rompe å ta av.. Så bare ta litt av den :)