tirsdag, oktober 25, 2011

World Traveller

Grensen for hvor mye en koffert får veie hos British Airways er på 23 kg..
Min koffert veide akkurat på grensa :D

Jeg likte hva som stod på billetten - World Traveller..
Det klinger bare så fint, og jeg gleder meg allerede til neste reisemål enn hvor det blir..
Jeg ville egentlig ikke hjem..
Man sier jo at borte bra, og hjemme best..
For meg gjelder det motsatte..

Jeg visste at det skulle være kaldt i Norge når vi landa så jeg frøys som bare det..
Da var det deilig med et skikkelig varmt bad med denne badetrøffelen..

En varm, rik og kremet vaniljetrøffel med undertoner av karamell..
Den er håndrullet i ekte kaffebønner, og inneholder blant annet ren kakao og sheasmør for å tilføre huden fuktighet i dybden..

Det var skikkelig godt med badekar, igjen og huden føltes myyyyyk etterpå :)

Etterpå kalte sofaen, dyne og bikkja på meg..

Bonus den vakre..

2 kommentarer:

Caisanne sa...

Ser så godt ut med badekar! Heldiggris!:p

Ann`s Side sa...

hehe, dåkker fikk bagasjen??
på min billett stod det Deaf World Traveller;p burde tatt bilde av det, men tror jeg glemte det:/