mandag, oktober 03, 2011

15 sekunders berømmelse

Jeg er sååå populær at de ville ha meg med i kveldens Ylvis-program :D

Riksscenen var stedet..

Kun for artister (les; meg såklart)..

Her spilte jeg inn scenen med blant annet Ylvis-brødrene, og Kristoffer Joner..

Alle som venta på å komme inn for å se på superkjekkasen moi :D

Se på all de folka som kom for å se MEG!!

Backstage med den supersnille tolken.. Jeg tror nemlig hun er litt småforelska i meg ;)

Min kollega Calle - en superkul fyr.. Vi spilte sammen :)


Programmet vises i kveld på TVN kl. 22.00..

6 kommentarer:

Line sa...

Dette må ha vært et stort øyeblikk i ditt liv, Laban!

Anonym sa...

Ha ha ha... Var det Laban Calle klappet på da han lekte Joner i Pax og Joner skulle gjette hvem film det var? Morro:-)

Claudia sa...

Ja, det var Laban.. Hihi.. Kjempestas for han, eller kanskje mer stas for meg :p

Anonym sa...

Ha ha ha... kjempe gøy. Blir Laban fast Ylviz-hund? I såfall vil jeg følge med på Ylviz hver mandag kveld i håp om å få et glimt av søtnosen:-) Kult, hvordan fikk dere oppdraget?

Claudia sa...

Det hadde vært kult om han var et fast innslag, men dessverre ikke..

En jeg kjenner, spurte om noen kunne stille opp.. Og jeg var jo tilfeldigvis i Oslo da, så jeg takka ja :D

Anonym sa...

Uansett artig at han ble med. Da vet de ihvertfall hvem de kan spørre hvis de trenger en liten hund. Nå har vel Laban fått en labb innenfor Showbizz tenker jeg? Håper de sprer budskapet om en liten hund i Oslo til andre tv-kjendiser/programmer.