onsdag, oktober 05, 2011

Sommerhus i Danmark

Da har mamma oppfylt en drøm hun har drømt om lenge, og kjøpt et sommerhus i Hasmark.. Et fantastisk og utrolig sted i følge familien som har vært der år etter år.. Mens jeg har hele tiden vært forhindret av brylluper og mine reiser ellers år etter år.. De satser på at jeg lykkes bedre neste år med å bruke litt av ferien der nede :)

Mamma er i Danmark i skrivende stund for å besøke søstera si, og hente nøklene til sommerhuset..
Bedre bilder kommer når mamma er hjemme igjen, men her er en liten sniktitt:

En del av oppkjørselen og bakgården..

Det lille kjøkkenet..

Her er stua, og nye møbler vil komme..

Ett av soverommene..

100 meter til denne stranda :D

4 kommentarer:

Caisanne sa...

woohoo!!! Gleder meg så utrolig mye å reise dit oftere!!! :D

Kathrine sa...

Oi! Her var det mye spennende å lese ;) Lenge siden eg har vært her. Grattis med sommerhus til muttern. Fantastisk deilig ser det ut som det er som ligger ved stranda og greier.. herlig ;)
Forresten, er litt vanskelig å lese med den skriften. Mulig bare meg. Men slet litt når eg leste hvertfall ;) Ellers mye spennende lesning.. Artig med kjendishunden din ;)
Klem Katta

Linda K. Hansen sa...

Så herlig med sommerhus :) Må si meg enig med Kathrine. Ganske håpløs å lese her .. :P

Claudia sa...

Takk for tilbakemeldinga.. Håper det er bedre nå :)