torsdag, oktober 20, 2011

Stay tuned

Når man er flere som bor sammen, så blir det fort sånn på badet..

Nå har de andre jentene dratt til Uruguay på en liten rundreise for noen dager..
Vi satser på en dagstur dit en gang i løpet av denne uka :)

Det ble shopping på oss i stedet..
Det var ikke så lett å finne noe fint og bra, siden de har en helt anderledes stil her..

Lykken var stor da jeg fant min yndlingsparfyme som Norge har slutta å ta inn..
Som en selvfølge sikra jeg meg det ene største eksemplaret :D
Ralph Lauren - Blue

Vi valgte å være hjemme på kvelden, siden vi droppa t-bane og gikk et stykke til shoppingsenteret..
Vi så på en merkelig artig film - "Burn after reading"
Hele filmen var sær, men det var gøy å se George Clooney og Brad Pitt i andre roller enn hva vi er vant med..

Ellers så er prosjektet ferdig for jentenes del..
Jeg skal legge ut film av resultatet så fort det er lastet opp på nett..
Stay tuned ;p

1 kommentar:

Gro Marie sa...

ralph lauren blue e bare så elsk!