onsdag, oktober 19, 2011

Jetlag

Klokka er 05, og jeg skriver dette blogginnlegget :)

Det ble en ny løpetur i går, mens de andre sov..
De var våken lenge for å bli ferdig med prosjektet sitt..

Løperuta mi:
her er gata ved der vi bor..

Den ikke heeeelt godkjente pausen min :D

Gjennom en bitteliten park..
Men det var visstnok en større park litt lenger unna, så neste gang legger jeg løperuta dit..

Forbi en hundepark..
Jeg er litt fascinert av folka og hundene rundt her..
Det er løshunder her, og de kommuniserer på en måte..
Det er også et vanlig syn at en hundeeier har 6-7 store hunder..

Vi har gått rundt, og blitt litt bedre kjent med byen..
Maten her har litt italiensk preg, så det ble italiensk pizza til lunsj..

Lillesøstera måtte skype litt før biffmiddagen :)

Så var søstrene klare for å gå ut :D

Biff er en kjent rett i Argentina, og det vi fikk servert var fantastisk..
Jeg har også smakt kobebiff i Japan, og det var fantastisk opplevelse..
Nå syntes jeg at norsk biff blir ussel i forhold til biffene man får her..
Man må oppleve det selv for å forstå det..


Man kan også få denne delikate sjokoladefondanten her for de sjokoladeglade :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg liker den fotogene Claudia.
Og du har all grunn til å være fotogen <3

hilsen den andre vettishalvdelen