søndag, oktober 16, 2011

Buenos Aires!!!!!

Da var dagen kommet for avreisen.. 
Turen tok omtrent 20 timer, og det var litt spesielt å reise så langt alene.. 
Jeg reiste heldigvis om natten, så jeg sov store deler av reisen..

Vel fremme på Heathrow kom jeg over denne butikken, og dere skal ikke se bort i fra at jeg kjøper et par på veien hjem :D

Tre timers ventetid ble det på flyplassen før flyet til Argentina gikk..
14 timers flytur ventet på meg fra London til Buenos Aires..

Jeg hadde bra selskap av denne boka..
Den er utrolig fin, og lettlest så den ble jeg fort ferdig med..

Da begynte jeg med denne boka, og så langt virker den spennende..
Jeg har også en bok til av David Nicholls - Første spørsmål..
Den sparer jeg til hjem reisen..

Kysten av Argentina :)

Gjensynet med lillesøstera ble litt tårevått.. Det var noe vi ikke var forberedt på..
Litt kos på Starbucks ble det såklart :D

Dagen er fortsatt ung, og de andre holder på med oppgaven sin mens jeg skriver her..
Det er forresten deilig og varmt her, så kos dere i kalde Norge..
Såklart må jeg gni det litt inn ;)

3 kommentarer:

Glenn Mathilassi sa...

Kos deg masse på turen vennen :)

Line C sa...

Herlig heeeerlig!!!! Kos deg masse!!

Linn Tversland sa...

Drageløperen er HELT fantastisk!

Filmen er også knallbra!