tirsdag, august 08, 2006

Freya Van't Land Van Aalst


Bonus er det navnet vi bruker på henne til daglig.. Hun er født den 25 mai 2006.. Hun kommer fra en oppdretter i Belgia.. Jeg søkte til mattilsynet om å få slippe rabies-vaksinen så jeg kunne få henne før 3 mnds-alderen.. Den fikk jeg godkjent.. En oppdretter i fra Kristiansand hjalp meg.. Hun hentet kullbroren til Bonus og hentet jenta mi samtidig den 1. august..
Den første kvelden var litt skummel for Bonus.. Men hun var nysgjerrig likevel.. Hun sov rolig hele den natten.. Neste morgen var det å hilse på Bella og Cassandra.. Cassandra brydde seg ikke så mye om henne.. Bella, derimot, ville leke hele tiden.. Iblant lar jeg de leke på og iblant må jeg skille de.. Bonus har et lite åpen fonatell som forhåpentligvis lukkes med tiden.. Bonus er allerede stueren.. Hun har ikke hatt noe uhell inne bortsett fra den første dagen.. Eller er Bonus så smart at hun har funnet seg et lite sted der vi ikke merker noe.. Den lille jenta er veldig selvstendig og sover gjerne på golvet.. Ellers er hun også en ivrig jente som logrer på halen ofte..

Ingen kommentarer: