onsdag, august 16, 2006

Steriliseringen

Tirsdag den 15 august ble Bella lagt inn på Groruddalen dyreklinikk for å fjerne livmor og eggstokk.. Hun ble lagt inn tidlig på morgenen, men ble ikke operert før kl 15.. Jeg syntes det var litt unødvendig at hun skulle bli der så lenge før det skjedde noe.. Operasjonen var vellykket noe som er det viktigste.. Fordi narkose og mops er ikke bra.. Bella kom hjem seint på kvelden helt dorsk og molefonken.. Men etter en god natt søvn for Bella så er hun så god som ny.. Hun er like leken og fremdeles et matvrak.. Heretter skal hun gå med body og få smertestillende i 5 dager fremover.. Hun blir sikkert skjemt bort av alle sammen i dette huset og besøkende.. Hun får til og med sove med meg i senga :)

1 kommentar:

Piamiin sa...

Hei matmor! Så morsom å lese og vite litt om hundene dine.. De er så skjønne.. Rebecca maser allerede nå om å få treffe dere etter jeg fortalt at Casper sin lillesøs har fått Chihuahua :P
Jeg kommer gjerne på besøk her og følge tett om hundene deres. For chihuahua er min favoritt!!!! :D
Og dere har 3 hunder i huset!! Det hadde jeg aldri klart!!! :)