torsdag, september 28, 2006

My Little Pony


Nå skal jeg være litt nostalgisk.. Som dere fleste vet skal Marianne få seg en Chinese Crested.. De er flotte egentlig.. Jeg har ikke noe imot den rasen.. Den er allergivennlig, men det finnes likevel folk som reagerer på CC..
Meeeeen.. Jeg syntes at den nakne varianten av CC likner noe så utrolig på My Little Pony.. Og det får meg til å tenke på gode gamle dager da jeg og Ina var lita.. Vi lekte masse med barbiedukkene våres og My Little Pony var så klart et fast innslag.. Jeg husker godt Inas lille hest.. Den var hvit med regnbue manke.. Mens min var mer rosa som på det bildet.. Hvor den befinner seg nå vet jeg ikke.. Men om jeg husker rett så klippet lillesøstrene av manken og halen.. Og lakka hesten med neglelakk.. De trodde at håret kunne vokse ut.. Hehe..

*Mimre, mimre*

1 kommentar:

Anonym sa...

Little Ponny, de var flotte ja... Savner å være et barn igjen, slik at eg kunne leke med disse hestene, og sett LP-filmene.

Motsetning til Maddie, så har eg ALDRI likt Barbie!