fredag, september 15, 2006

Treffet på Kalvøya


Da var det treffet over for denne gangen.. Været var helt super.. Og det ble ganske vellykket.. Hundene storkoste seg til tross to tisper hadde løpetid.. Noen av hannene var ganske hyppe.. Men det var folk der som passet på.. Ingen tjuvparring her i gården, nei.. Vi fikk hilst på noen nye.. Blant annet Hilde med lille Pernille på bildet.. Hun er en utrolig søt chihuahua, men litt liten.. Pernille veier bare 1.2 og det er like mye som Bonus veier akkurat nå.. Bonus er fortsatt redd for fremmede og hundene er litt skumle enda.. Men det går fremover.. Så det skal bli masse sosialisering og treff på Bonus heretter med eller uten meg.. Og endelig fikk jeg møte Batman fra USA.. Han kom for noen mnd siden og jeg fikk ikke sett han før nå.. Skjerpings.. Hehe.. Når det neste treffet blir, vet jeg ikke..

1 kommentar:

Piamiin sa...

Hei! Så morsom å se på de søte hunder.. Bonus har vokst litt en del syntes jeg.. Har ADRIANA 2 chihuahua??????? Overrasket og visste ikke at hun har også.. smile..