onsdag, juli 04, 2007

Bursdagen min - 02.07.07

Bursdagen i aar varte litt ekstra.. I hele 30 timer fra begynnelsen i norsk tid til slutten paa amerikansk tid.. Vi feiret begynnelsen av dagen paa Magic Kingdom som ikke var saa bra som vi trodde.. Men jeg koste meg der.. Deretter dro vi tilbake til Disney hotellet og solte oss litt ved bassenget.. Senere dro vi nedover til Downtown Disney.. En kjempekoselig handelsgate og spiste paa Planet Hollywood.. Jeg maatte bestille en barnemeny siden jeg absolutt ville ha pizza.. Jeg var drittlei av kjott og kylling.. Pizzaen var i barnestorrelse og det var greit nok.. Men jeg klarte bare aa spise halvparten.. Den var skikkelig feit og med masse ost.. Et barn paa bordet ved siden av meg spiste opp alt.. Ikke saa rart at folk blir feite her i USA.. Saa tok vi oss et shot for vi dro videre paa gaten.. Vi maatte saa klart stoppe paa et isbar og nyte amerikansk is.. Saa gikk vi videre og Marit dro deretter hjem..

Christine og jeg ble litt til og titta rundt.. For vi stakk snuta hjemover i cirka halv elleve tida.. Da vi gikk av paa bussholdeplassen, saa kom bussen som skulle til Magic Kingdom.. Saa vi bare hoppa paa den og kjorte til Disney World.. Slottet der paa kvelden var fantastisk aa see paa.. Saa fikk vi ogsaa se kveldsparaden som var kjempeflott aa se paa.. Saa ble vi ganske slitne og kom hjem i halv ett tida eller noe.. Og da var bursdagen min over :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ut som dere storkoser dere :) Det er bra det ;):p
Moro å lese hva dere driver med der borte i usa... idag er det for 13 år sia vi to feiret nationalsdagen i usa,.. og du er der nu igjen :) men i et annet sted i usa... hehe...
Klemklem

Anonym sa...

Hei.
Grattis m overstått ;)
Ser at dere koser dere der lang langt borte fra norge!
Er moro å følge med hva dere driver med. OG det med naken-kick var artig!! Tjihi..

Hils masse til de to andre jentene og kos dere masse!

Klemmer fra Julianna :)

Piamiin sa...

Gratulerer med dagen som var den 2 juni. Morsomt å følge med her hva dere har opplevd der på den andre kloden. Naken på vann sc0tter hørtes deilig ut, det bør jeg prøve oxo en dag ;) Hils jentene - god tur videre! klem