mandag, juli 16, 2007

Dyreverneren Claudia

Så må jeg såklart skryte av dyreverneren i meg.. På motorveien på vei til Orlando fra Miami så vi ei skilpadde.. Men vi kjørte altfor fort forbi at jeg ikke tenkte på å stoppe.. Senere på motorveien på vei til Everglades så vi enda en til skilpadde på veien, og der bremsa jeg lynraskt.. Og gikk et stykke tilbake til der hvor skilpadda var.. Bilene føyk forbi, men jeg stod der tøff som jeg var(sjølgod nå ja:D) Og den skilpadda var jammen meg svær.. Den så liten ut da jeg kjørte forbi.. Men jeg fikk den da trygg over veien :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... godt at dette dyret fikk seg en venn :)

Anonym sa...

Hehe. Stilig gjort av deg! Sjølgod og sjølgod, tøff er du!!

Julianna

Anine sa...

Så moro med reiseblogg! Ser ut som dere hadde en kjempeflott og minnerik opplevelse der borte! og naken-vannscooter høres helt befriende ut og litt av en kick! Tviler sterkt på at man kan få til det her i Norge! Tenker at det er veldig godt å komme hjem nå ;) Men velkommen til det dårlige været!

Gratulerer også til deg med overstått bursdag:)

Anonym sa...

Hihi, har bilde av deg - dyreverneren. Syns d var tøft gjort jeg, vi skulle ha redda flere skilpadder :P Takk igjen for en superduper tur! Sees plutselig i Oslo!