søndag, juli 01, 2007

En liten hilsen fra Key West

Flyturen til Miami var dodsgorr.. Saerlig turen fra London til Miami som tok over 9 timer.. Og for vi landa i London maatte vi fly rundt et par ganger fordi det var ko der.. Saa var flyet til Miami selvsagt forsinket.. Og ingen av filmene i flyet var teksta.. Raeva..

Vel fremme i Miami var det veldig varmt.. Vi tok taxi til hotellet.. Deretter gikk vi ut for aa ete middag.. Vi bestilte burgere og de var kjempestore at jeg bare orka 1/3 del av den.. Forste natten var rar.. Selv om dere i Norge ligger 6 timer foran oss saa greide vi ikke aa sove lenge.. Vi la oss omtrent midtnatt og vaaknet kl 6.. Blaeh.. Vi hentet oss bilen og kjorte sorover til Key West.. Maaaange bruer aa kjore over mildt sagt.. Den ene var 11 km langt.. Vel fremme paa kvelden dro vi paa stranden et par timer.. Vi gleda oss til kaldt vann, men nei.. Den var ganske varm.. Senere fant vi oss et grei motell.. Her skal vi bo i to netter.. Idag har vi bada paa en privat strand.. Shoppa har vi ogsaa saa klart i den lille forstaden her..

Deretter leide vi oss vannscootere.. Christines sin daua med engang.. Marit og jeg kjorte saa klart videre.. Og vi hadde det moro.. Etter et kvarter maatte vi tilbake.. Men saa kom Christine og mannen sa vi kunne kjore 15 minutter til.. Skitgoy var det.. Midt ute i havet hoppet vi ut i vannet.. Saa kjorte vi som et par griser rundt.. Og naa sitter vi her litt for vi skal ut og spise middag.. Kanskje ta oss noen drinker :D

Imorgen skal vi kjore gjennom Everglades til Tampa for en natt der.. Haaper vi moter paa noen skumle dyr der :p

Ellers saa maa jeg innromme at jeg gleder meg litt til aa fly hjem og se verdens herligste smil :D

2 kommentarer:

ina desirèe sa...

Smilet mitt??? Hihi,neida, det er vel en herrekar som er den heldige;)

GRATULERER MED DAGEN:D

Du får beklage deg over å se gratulasjoner fra meg overalt?:P

kosemos fra forhenværende miamibabe

Anonym sa...

hola!

gratulere so mykje overstått (i norsk tid), men i skrivande stund er bursdagen din fortsatt ikkje over der du befinner deg! omtrent 5 timer igjen av dagen tipper eg, og regner med du feirer kvelden med (amerikansk) stil! ;) håper du he hatt ein knall dag!

fortsett å kos deg i de forente statene! :)

bursdagsklem