torsdag, juli 19, 2007

Gjerrigknarker

Er det mulig? Seriøst meg, muuuulig at folk kan gjøre noe sånt? Det hadde ikke overraska meg om flere av personene i disse historiene var døve..

"Var på pub med noen kamerater, da kjæresten til en i følget kom og ville ha ham med på en annen bar. Han hadde akkurat kjøpt seg en halvliter, som han bare hadde fått tatt et par slurker av. Han spurte om noen ville kjøpe halvliteren siden han skulle gå. Ingen var interessert. Så satt han den hos meg og sa: "ta den du". Neste vorspiel vi var på, tok han tre flasker pils fra meg, og sa "så er vi skuls for halvliteren du fikk fra meg sist lørdag." (Tre butikkpils koster jo omtrent det samme som en halvliter på byen)."

http://forbruker.no/pengenedine/pengebruk/article1895343.ece

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet faktisk om noen som har den slags holdning....