fredag, oktober 31, 2008

Ny måned - nye utfordringer

Snart står november for døra, og nye utfordringer kommer..
Jeg har vært flink til å trene på Elixia i begynnelsen av oktober, men så datt det ut den siste uka på grunn av den lille gokart-hendelsen.. Denne gangen lyder utfordringene på at jeg skal fortsette å trene en del og ikke ete snop i november.. Jeg tenkte først og fremst å ikke ete snop og drikke brus frem til nyttåra..
Men hva pokker er jul uten julebrus? Så det går ikke med den biten..
Meeeeen før jeg har snop-forbudet mitt, så skal jeg koooose meg med den pakka fra USA som dukker opp når som helst..
Ebay er tingen!!

3 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

Hei! Å slutte helt med snop og brus fram til jul er egentlig ikke så nødvendig om du klarer å la være å spise midt i uka, og tillate deg selv å bare drikke brus og kose deg med litt snop på lørdagskveld? :) Jeg har prøvd å slutte helt selv, men får det ikke til. Har heller blitt flinkere til å la være å spise snop og drikke brus i hverdagene.

Det er så lett å sprekke, og plutselig spise masse :P Hihi. Gjør det du føler er best for deg ;) Hvis du klarer å slutte helt, så er det jo utrolig bra! Hehe :) Det er jo mye annet sunt som er også sinnsykt godt! :D

Kim Roar sa...

EBAY ER FARLIG!!!
fin ny utfordring i november,
du kan jo gå for ingen snop o brus i nov så kun julebrus i desember og snop på lørdagene pluss de røde dagene på slutten av mnd, eller ble det litt for tullete her? hehe

Claudia, u rock,girlie

ina desirèe sa...

homokonge, det va seff ikke kim som skrev innlegget før, men meg da :D