mandag, oktober 20, 2008

Utfordringen ryker

Ja, det gjør oktober-utfordringen min dessverre på grunn av en liiiiten gokart-ulykke.. Det var en idiot på banen som kjørte rett på meg.. Det virket som om hun ikke prøvde å kjøre unna en gang.. Jeg smalt i veggen med gokarten.. Hun var blond og sikkert over 30 år..
Det skal også nevnes at mannen hennes likte tydeligvis å kræsje på folk på gokart-banen..
Men gøy var det til tross det var den første gangen min :)

Kan jeg forresten saksøke Gokart-senteret for å la en uansvarlig fører kjøre?

6 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

Auauau.. Det så ikke godt ut :( Gærne folk! Ush, kjørte hun bare videre etterpå, eller hva skjedde da?

Anine sa...

Hehe foreslår at du prøver å saksøke dem og ser hva som skjer! Blir Norge den neste USA når det kommer til saksøking av bagateller? :P God bedring i så fall!

Claudia sa...

Ja, skjedde nada med hun dama.. Ikke engang de som jobbet der ga hun en advarsel.. Pyttsan.. Jeg lever fortsatt :)

Ja, bare å se på Judge Judy.. Folk der saksøker hverandre for alt mulig.. De saksøker jo til og med MacDonalds fordi de er feite.. Men de kunne da latt være med å spise der.. Ingen tvinger dem til å spise junk food..

Linda K. Hansen sa...

Hahaha, man kan ikke saksøke Mc Donalds for man har blitt feite.. Muhaha, så komisk :P

Kine sa...

god bedring vennen. det blåmerket å ikke godt ut!!

ina desirèe sa...

hihi, farlig liv!!! okt-utfordringen treng ik å ryke helt bare pga litt aue... stå på videre,du tøffe jente!!! god shopping :D