mandag, august 22, 2011

Argentina

Aiai.. I dag tok jeg avskjed med lillesøstera som skal til Buenos Aires med fem andre studenter.. De studerer barnevern, og drar ned dit for å jobbe med gatebarn.. Studentene skal bli der til slutten av oktober.. Det blir en utrolig fin erfaring, men likevel kjennes det litt vemodig å sende lillesøster ut i den store og skumle verden.. Jeg foretrekker at det skjer noe med meg enn med henne eller noen andre som jeg bryr meg om.. For meg er hun fremdeles den lille søte jenta som trenger hjelp til alt mulig rart.. Jeg må vel begynne å innse at hun begynner å bli stor, og klarer seg fint selv..
Jeg gleder meg allerede til hun kommer hjem, og forteller om hele opplevelsen.. 

Her er jentene som reiser:
De har opprettet en blogg om prosjektet de skal ha der nede:

Om dere vil sponse med noe penger, så er det bare å gå inn her:

Ingen kommentarer: