torsdag, januar 07, 2010

Dagens frustrasjon

Denne morgenen var en jammen fin morgen å våkne opp til.. Fint forvirra stod jeg opp halv sju, og ut i kulda.. Så var det sånn crap is på bilen, som var dæven døtte ræva å få skrapa bort.. Nå er det en fin rosa teppe over bilen, for jeg gidder ikke å skrape når jeg skal hjem etterpå..
Jeg er også imponert over folk som kjører som idioter på dette ganske glatte føret.. Jeg skjønner ikke at folk gidder å ta sjanse.. Som for eksempel så kjørte jeg i rundkjøringa på Sinsen.. Og en fører tok en sjans på å rekke forbi meg fra høyre.. Det var så vidt at jeg sneia bort bakparten på den.. Hva om den spinna og ikke klarte akkurat å kjøre? Da hadde jeg lett kjørt rett på den.. Så irriterer jeg også meg over folk som kjører dritsakte på venstrefeltet, mens folk suser forbi på høyrefeltet..
IDIOTER :D

Ingen kommentarer: