fredag, januar 22, 2010

Sexy å være gravid..

Jeg har tenkt litt og henta litt inspirasjon fra Yvonnes innlegg om
Det er sikkert fantastisk å være gravid, og det er også sikkert slitsomt for enkelte å være det.. Men jeg mener at det er ingen grunn til å se jævlig ut likevel.. Flere går med oversiza klær..
De fleste menn syntes jo at gravide kvinner er sexy, og da koster det utrolig lite tid å se presentabel ut..
Både for sin egen skyld, og kanskje for mennenes skyld..
Jeg kan forstå at joggebukser er kanskje den mest komfortable tingen å ha på seg, men det går likevel an å se sexy ut med riktig tilbehør til joggebuksa..
Er det ikke deilig å bruke litt tid på å føle seg litt fresh når man føler seg som hval til tider?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det spørs oxo hva du føler selv. EG følte meg sexy uansett hva eg har på meg, fra naken til løse klær :P

Men eg tror også at årstidene har noe å si når det gjelder klær. Tror ikke en vil føle seg sexy med en stor boblejakke??? Aner ikke eg :P

Anonym sa...

Forresten, glemte å oppføre kem eg e..

Gromy!

Anine sa...

Poeng til Claudia!

Men, du får det til å høres enkelt ut. Det er ikke allid like enkelt å få det til hver dag ;-) Men absolutt, de dagene jeg hadde tid og orket å bruke 10 min ekstra på badet for å sminke meg følte jeg meg mye mer freshere når jeg gikk ut av døren selv med joggebukse :-) Og årstid har nok litt å si også, høygravid midt på vinteren er det ikke så lett å få på seg den jakken som passer best med den buksen osv.

Claudia sa...

Ja, jeg tror på at det ikke er like enkelt hver dag.. Men om man skal ut i det offentlige så går det an å se respektabel ut.. Jeg trekker kanskje det tilbake en dag.. Hehe :p