fredag, januar 15, 2010

Døve er så smarte :)

Jeg holdt på med litt skolearbeid her.. Så søkte på tegnspråk på google.. Jeg kom tilfeldigvis over en blogg med et innlegg som dette:
"Døve folk er sikkert smarte.."
"Men NRK er ikke så glupe når de legger bakgrunnsmusikk på Nyheter på tegnspråk..."
*
Flere kommenterte på denne bloggeren med sine teorier om hvorfor.. Ingen skrev noe som helst om døve, bare om hvorfor musikken var der..
Så kom en idiot og kommenterte.. Jeg kan nesten garantere at det er fra en som er døv:
"Dere er noen idioter som ikke har peiling på hva dere snakker om! Døve folk er verdens snilleste. det er ikke deres skyld i at de er døve eller kan ikke høre! gå hjem og LES!!!"
*
No comments :)

1 kommentar:

Jannicke Kvitvær sa...

Jeg tror jeg har vært innpå denne bloggen før, for jeg synes å huske kommentaren fra ett eller annet sted. Ja, vi er flinke til å gjøre det verre for oss! =P