mandag, januar 18, 2010

Den egentlige historien....

....bak tegninga ;)

Barna i småskoletrinnet fikk i oppgave å tegne en tegning med en av foreldrene på jobben.. En jente bidro med dette tegningen på forrige innlegg..

Etter at den lille jenta fikk ta med og vist tegningen hjemme, så kom hun tilbake til skolen neste dag med en lapp til klassestyreren fra mamman og det stod:
"Jeg vil gjerne klargjøre et par saker angående kunstverket til datteren min. Det er IKKE en tegning av meg, der jeg liksom skal utføre en stangdans på en stripperklubb. Jeg jobber i en jernvare-butikk, og jeg hadde fortalt min datter hvor mye vi har tjent på det snøværet. Bildet forestiller meg som selger en snøskuffe." ;)

2 kommentarer:

Ann`s Side sa...

*lol*
Noen jokes er like morsomt uansett hvor mange ganger man leser dem;) hehee

Anonym sa...

http://www.shirtstore.se/0horny-in-25-beers-p-153-c-560.aspx

se den, töff????
brorsan