tirsdag, januar 05, 2010

Oioioi - Wii


Oioioi.. Jeg brøt nesten forsettet allerede.. Hehe..

Jeg har gått opp masse på kort stund på grunn av lavt stoffskifte.. Jippi for den.. Diagnosen fikk jeg heldigvis påvist raskt.. Så nå får jeg medisin for å stabilisere det..

Jeg skal ned de kiloene jeg gikk opp.. Det skal jeg klare ved hjelp av Wii som jeg fikk til jula.. Genialere oppfinnelse skal man lete lenge etter.. Det er jo pisskaldt ute for tida, og hvem har lyst til å jogge ute mens neseborene limer seg fast til neseveggen? Vel, ikke jeg ihvertfall.. Så Wii er en finfin oppfinnelse til noe trening inne :D
Et tips: det kan være smart å trene litt alene først, for det ser helt komisk ut å veive med armene og beina :p

1 kommentar:

Ann`s Side sa...

Kjempebra at du fikk både diagnose og medisin tidlig mot lavt stoffskifte..
med en gang jeg fikk riktig medisindose så gikk jeg ned noen teite Hypo-kilo... Og da er man jo på riktig spor.. Dersom du føler medisinen ikke funker, så be om mer, pga du skal ikke slite deg ut, noe som lett skjer dersom for lav medisin dose.. og kan jeg tilføye: crazy woman som har 2 jobber!!!:P Tenk på helsa, og lykke til:)