fredag, juli 08, 2011

Mizuno fra Löplabbet

Hils på de nye løpeskoene mine :D

4 kommentarer:

Kristian sa...

Ser PHETT ut!!! Hvordan var prosessen der? Betalte du ekstra for veiledningen?

Line sa...

Hellooooo nye sexy løpesko!

Claudia sa...

Nei, man betaler ikke noe for prosessen om man kjøper sko etterpå.. Jeg tror det koster 250 kr om man velger å ikke kjøpe sko..

Først står man på en stand med speil under føttene, slik de ser hvordan en står.. Deretter løper man i 20 sekunder kanskje på tredemølla, mens de filmer det.. De viser filmen i slow motion etterpå, og ser hva som eventuelt er galt.. I mitt tilfelle har jeg overpronasjon, som jeg hadde mistanke om..

Ved overpronasjon er innoverbevegelsen overdrevet, slik at innsiden av foten faller inn når foten belastes..

Så prøvde jeg de skoene fra Mizuno, og merka forskjell med en gang.. Jeg prøvde også et par fra Adidas, men kjente ikke noe forskjell.. Jeg prøvde meg igjen på tredemølla med de nye skoene, og kunne se en klar forbedring..

Jeg satser på at løpeopplevelsen på tredemølla blir bedre fremover :)

Kristian sa...

Ok takk for forklaring. Skoen ser bra ut altså. Tror jeg trenger det selv også hmmm da får vi vente å se på din neste løpeoppdatering om du merker noe forskjell :)