onsdag, juli 27, 2011

Royal Embassy of Norway

I går var vi SÅ slitne, at vi bestemte oss for å sove til vi våkner av oss selv.. Vi kom ikke oss ut fra rommet før klokka var cirka 11.. Og det var så deilig.. Frokosten tok vi på en cafè på veien til Ikebukuro stasjon.. Under frokosten planla vi dagene fremover, deretter dro vi til den norske ambassaden for å skrive i kondolanseprotokollen og legge igjen et par roser til minne for det som skjedde den 22. juli 2011..  Bildet er fra den norske ambassaden :)
Etter besøket var det på tide for det daglige Starbucks-besøket vår.. Trude tok en iskaffe med sjokoladesmak om jeg husker rett.. Jeg gikk for en mango-frappucino..
Deretter var det på tide med litt shopping.. Vi dro til Omote-Sando, men det var stort sett bare Dior, Luis Vuitton og Dolce&Gabbana der.. Ikke akkurat helt etter lommeboka vår, så vi gikk videre til Harajuku.. Folka der skiller seg ut fra de andre byene.. De kler seg mer vågalt a la denne her fra Google:
Noen butikker hadde litt for sære klær etter vår smak, mens andre butikker var helt etter vår klesvei.. Men jeg kjøpte en stilig del som er typisk harajuku-jenter.. Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å bruke den noen gang, men nå har jeg den da for moro skyld.. Vi har shoppa en god del med god samvittighet :D

Ingen kommentarer: